Mootori toestamise rakis profikasutajale. Uuemate autode puhul on vajalik oluliselt laiem rakis ning mootori kinnitamine kahe riputuspunkti asemel kolmest riputuspunktist, samuti varieerida paljude erinevate toetuskohtade vahel- see uus rakis võimaldab seda kõike. Võimalik seada 6 toetuspunkti erinevate toetusjalgade kombinatsioonina. Komplektis reguleeritava kallutusnurgaga tugijalad, samuti suures ulatuses (120-200 mm) reguleeritava kõrgusega tugijalad. Tugijalgade otstes vulkaniseeritud kummipadjad- ja plaadid, mis hoiavad ära värvikahjustused kereosadel. Saab toetada erinevates kombinatsioonides ja erinevate nurkade all tiivaservadele, amortisaatorite otstele või tugikaussidele, auto esiosa esipaneelile jne. Igas suunas reguleeritav. Kvaliteetne ja tugev konstruktsioon, kombineeritud tugevast teras- ja alumiiniumprofiilist tagab paigaltnihkumise ja läbivajumise vaba töö ka raskete mootorite (V6, V8 ...) puhul. Tala pikkus 1,8m võimaldab töötada väiksematest sõiduautodest kuni maasturite ja pakibussideni. Kolm hoidekonksu (440 mm reguleeritava pikkusega) kinnituvad peatala külge "ämbliku" kaudu, millel on reguleeritava pikkusega (210-340 mm) jalad, mis lisaks on 360 kraadi pööratavad. Seega on alati võimalik leida antud mootorile sobivad stabiilsed kinnituskohad ja seada see täpselt soovitud kõrgusele või nurga alla. Kokkukeevitatud lülidega ja kiirkinnitusega hoideketid võimaldavad mootorit haarata komponentide piisavalt tugevatest kohtadest.